oceano for all - alex storm special edition

Het Oceanografisch Instituut en de Prinses Charlene van Monaco Stichting zetten zich in om de kinderen van de verwoeste Roya-vallei te helpen

Na de noodsituatie, de dagelijkse moeilijkheden en de sedert het begin van het slechte weer opgestapelde druk, hebben deze laatste maanden de bewoners van de getroffen valleien van de Alpes-Maritimes zwaar op de proef gesteld. Het Oceanografisch Instituut van Monaco heeft daarom besloten om de editie 2021 van “Oceano for all” op te dragen aan de kinderen van de Roya-vallei en hen een moment van ontsnapping en ontdekking aan te bieden in het hart van de mariene wereld. De Stichting doet een oproep tot donaties om dit project te helpen financieren.

Het Instituut doet een oproep tot individuele giften om de middelen te versterken die ter beschikking van de kinderen worden gesteld voor hun deelname aan het evenement (vervoer, overnachtingen, diverse benodigdheden, enz.). Deze giften zullen het ook mogelijk maken de ervaring te verlengen door zoveel mogelijk klassen de kans te geven een extra dag in het Vorstendom Monaco door te brengen en te profiteren van een speciaal programma van activiteiten en evenementen. Op langere termijn, en afhankelijk van de bijeengebrachte middelen, zou “Oceano pour tous” kunnen worden uitgebreid tot de valleien van Vésubie en Tinée.

Voor meer details en om deel te nemen aan dit initiatief: bezoek oceano.org (www.oceano.org/mobiliser/oceano-pour-tous/)

Meer informatie in het persbericht om te downloaden.

E-mail: media[a]oceano.org

Ontvang onze persberichten